A Picture Song

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
bouhatayeb (5 years ago)
dadowd (5 years ago)
OMG!!!! This is SOOOOOO freaking funny!
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Drunk Redneck Gets DUI Driving Lawnmower
Dude! What a loser! Drunk as a skunk. No teeth. Truck's broke. Ridin' a lawnmower to a town that isn't there & his wife's gonna stab him in the face cauz he didn't get her beer..... Gee, jail sounds pretty good, eh?

Kid Drives Camaro Under Semi On Highway
Idiot kid with a death wish driving down the interstate pulls his car UNDERNEATH a speeding tractor trailer! He pulled it off THIS TIME!

Reporter Gets Blasted By Snow Board
LIVE news broadcast has a really funny ending! (Gotta give props to the dumb news reporter for getting up and signing off! He was REALLY hurting!)

Baby Deer Vs Dog In Game Of Keep Away
Little baby deer and a nice black lab play a game of keep away! AWWWWW

Two Headed Lamb Born In Iceland
Cute baby lamb born with TWO HEADS. Sooo cute .... & sooo sad!

Another BAD Blind Date
Girl hopes that THIS guy will be different from all those other blind dates. Turns out, this one might even be blinder! lol Funny Video!

American Idol Rejects
OMG, sometimes I wonder if someone could really sing and dance this bad for real.

Cat Working for Food
aww this is so mean making this cat work so hard for some food! This is one neat little contraption this person setup though!

Singing Father

Bill Dance Fishing Bloopers
Great clips of bloopers from the taping of his show.

Link Partners